Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Szkoła Podstawowa im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski" w Miechucinie

ul. Szkolna 1, 83-334 Miechucino

 

Raport o stanie zapewniania dostępności

Strona 1 MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Nazwa i adres podmiotu publicznego Szkoła Podstawowa im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski" w Miechucinie Numer identyfikacyjny REGON 00117801300000 Stan w dniu 01.01.2021 r. Termin przekazania: do 31.03.2021 r. Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu zs.miechucino@gmail.com E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz zs.miechucino@gmail.com Telefon kontaktowy 586842866 Data 2021-03-29 Miejscowość Miechucino Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. POMORSKIE Powiat Powiat kartuski Gmina Chmielno (gmina wiejska) Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 2) wojewody Dział 1. Dostępność architektoniczna Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 1 1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?Strona 2 [ X ] NIE 2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [ X ] NIE 3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ X ] NIE 4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ X ] TAK 5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] NIE Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Przy budynku szkoły znajduje się parking z miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych. Od strony parkingu znajduje się podjazd do szkoły (przy głównym wejściu) dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim lub osób z utrudnionym poruszaniem się. Budynek posiada trzy wejścia, w tym dwa umożliwiają wejście do szkoły osobom niepełnosprawnym ruchowo. Jedno z bocznych wejść to również wejście na największy hol (główny), który znajduje się w budynku szkolnym. Na holu głównym znajduje się na tym samym poziomie: gabinet dyrektora, wicedyrektora, sekretariat, pokój nauczycielski, stołówka oraz trzy sale lekcyjne. Na przeciw głównego wejścia znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, z tej części szkoły nie ma podjazdów ani schodołazów, które umożliwiłyby swobodne wejście osób z niepełnosprawnością ruchową na główny hol. Budynek jest wielokondygnacyjny, kondygnacje połączone są schodami, na klatkach schodowych zamontowane są poręcze. Dział 2. Dostępność cyfrowa 1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności Liczba stron: 0 Liczba aplikacji: 0 Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności 2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności Liczba stron: 1Strona 3 Liczba aplikacji: 0 Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Adres strony internetowej www.spmiechucino.edupage.org Zgodność z UdC [ X ] Częściowo zgodna Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dn.4.04.2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej: Niezgodności: Nie wszystkie pliki PDF, DOC itp. są dostępne cyfrowo. Zdjęcia nie posiadają opisu alternatywnego (mają charakter promocji osiągnięć uczniów). Niektóre grafiki tekstowe zostały użyte jedynie jako dekoracje. Nie jest stosowany znacznik lang (z uwagi na ograniczenia systemowe). Wyłączenia: Niektóre pliki na stronie są niedostępne m.in. dlatego, że opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, pochodzą z różnych źródeł, posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji, przygotowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji. Podjęto starania, by treści zamieszczone na stronie internetowej szkoły były dostosowane do wymagań w zakresie dostępności cyfrowej. Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-01 Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna 1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się? a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] NIE d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych [ X ] NIE e. Przesyłanie faksów [ X ] TAK f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] TAK W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: [ X ] w ciągu 2-3 dni roboczych h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIEStrona 4 2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X ] NIE Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 1 3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X ] TAK b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X ] NIE 4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X ] NIE Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym 1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? [ X ] NIE 2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? [ X ] NIE 3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE 4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? [ X ] NI

Informacje

Liczba wyświetleń: 274
Utworzono dnia: 31.03.2021

Historia publikacji

  • 31.03.2021 22:44, Administrator
    Edycja strony: Raport o stanie zapewniania dostępności
  • 31.03.2021 22:38, Administrator
    Dodanie strony: Raport o stanie zapewniania dostępności